Link naar evaluaties

Dit is de link naar mijn weblog met de recensies van sreen-o-matic, Google Maps en Google Street View.

http://elinemirjam.wordpress.com/recensies/

Zoals u bij de data van plaatsing kunt zien had ik deze recensies voor de deadline af. Door mail van Douwe Schaaf met het bericht van uitstel van het weblog ben ik er automatisch vanuit gegaan dat deze recensies dan ook later moesten worden ingeleverd.

Ik had ze wel voor de door u gestelde deadline af, ik stuur u dus alleen wat later de link.

Mijn excuus daarvoor,

met vriendelijke groet Eline J1C

One thought on “Link naar evaluaties

  1. Duidelijke evalutie: per onderwerp eerst persoonlijk, dan bruikbaarheid voor de beroepsgroep. Precies zoals de bedoeling was. Vraag van mijn kant: waar kan ik het filmpje vinden? Indien niet geplaatst, levert het je een aftrek op van 3 punten. (Daarmee net geen onvoldoende ‘scorend’. RTV

Geef een reactie

