Review Elfstedentocht

Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin het nut er niet zo van inzag om streetview aan een nieuwsbericht te koppelen maar toen ik het voor me zag vond  ik het erg handig om te leren hoe ik een kaartje op een blog moest posten. Maar vond het eigenlijk meer een lesje knippen en plakken. Het was elf keer dezelfde handeling doen misschien is voor de volgende keer drie keer ook wel genoeg om het te kunnen leren.  Groot minpunt is wel dat het niet altijd werkte.

Geef een reactie

