Terugblik Solextocht

Na het lezen van de volgende tekst kan de indruk ontstaan, dat deze is geschreven door een student die zijn taak als student vooral serieus neemt in het drinken van bier, en zich voor school niet wil inspannen. Dit is zeker niet het geval.

Ik vond de opdracht om een aantal afbeeldingen van Google Streetview te halen en deze op dit blog te posten wel leerzaam. Ik zie alleen op geen enkele manier de meerwaarde als dit 11 keer herhaald moet worden, maar dit kan aan mij liggen. Daarnaast vind ik het vreemd, en ik snap ook niet waarom, dat als ik dezelfde code in mijn HTML vak van mijn conceptbericht invoer, ik de ene keer een link te zien krijg en de andere keer, wat ik wil, de kaart.

Geef een reactie

