Review Screen-o-matic

De Screen-o-matic opdracht vond ik minder leuk omdat ik mijn eigen stem niet graag hoor. Verder vind ik het een opdracht zonder inhoud omdat iedereen wel weet hoe verschillende nieuwssites uitzien omdat niet iedereen dezelfde site gebruikt. Als ik snel wat wil weten ga ik gewoon naar nu.nl maar als ik dieper wil ingaan op mijn eigen omgeving gebruik ik altijd Limburger.nl. Met screen-o-matic werken was geen uitdaging. De enige uitdaging die ik ondervond was het uiteindelijk opslaan van mijn filmpje. Verder zal ik deze techniek niet toepassen in de toekomst tenzij ik echt sites moet vergelijken en die ergens moet publiceren. Al lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat iemand mij dat vraagt om te doen.

Geef een reactie

