Review Elfstedentocht

Met het maken van de elfstedentocht door je eigen provincie leer je die pas echt kennen. Technisch gezien heb ik nieuwe dingen geleerd omdat ik van tevoren nooit wist hoe je een google maps plaatje kon gebruiken. Ik ben hartstikke blij dat ik nu wel weet hoe dat moet. In mijn toekomst zal ik deze techniek zeker nog toepassen. Niet alleen omdat het leuk is maar ook zeker omdat het verheldering kan geven aan een geschreven stuk. Ik vond dit een leuke opdracht om te doen omdat je op een leuke manier je eigen omgeving beter leert kennen.

Geef een reactie

