Jaguar frist zichzelf op

Iedereen is bekend met het katachtige logo van dit luxe merk. Wees gerust, er zal geen verwarring optreden bij het nieuwe logo, maar de jaguar zelf en de belettering zijn strak gemoderniseerd. Het automerk zelf zegt dat dit de meest in het oog springende visuele verandering is in de afgelopen veertig jaar.

Het logo is onderhanden genomen door een Indiaas bedrijf. De aanpak van het logo is onderdeel van een plan. Het Britse automerk wil zichzelf meer op de markt zetten voor de jongere generaties. ‘Alive’ is het woord waarop het merk zich nu gaat focussen.

Kijk en oordeel zelf over dit nieuwe, frisse logo. Mijn ogen vinden het een lust.

 

Het nu.nl bericht hiervan kunt u hier bekijken.

 

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s