Inleiding op hiphop

Hiphop in graffiti

Ik heb gekozen voor het onderwerp hiphop omdat het een subcultuur is die niet zo veel aandacht krijgt. Door middel van dit webdossier hoop ik op een duidelijke en overzichtelijke manier informatie over hiphop te kunnen aanbieden. Zowel achtergronden, geschiedenis als nieuws en evenementen. In mijn webdossier komen de volgende onderwerpen naar voren: de geschiedenis van de hiphop, de kleding, het gedrag, graffiti, breakdance, rap en verschillende nieuwtjes en evenementen uit en over de hiphopcultuur.

In mijn webdossier heb ik verschillende links naar websites en filmpjes opgenomen, ik denk dat ze tekst ondersteunen. En dat het mensen kan helpen om zelf nog meer informatie te vinden over hiphop. Ik hoop dat mensen wijzer zullen worden door mijn webdossier en zich misschien ook meer zullen gaan interesseren voor deze boeiende en creatieve subcultuur.

Geef een reactie

